Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Esther van BommelDeelnemerJa ziet er zeker goed uit, is dit ook nationaal of internationaal bekend of ergens beschreven?
gr Esther
12 november 2025 om 13:23 In reactie op: Artikel “Ervaring statafel bij jonge kinderen met CP” #8177
Esther van BommelDeelnemerWat jammer dat het niet lukt Ellen, bij mij werkt de link wel. Heb het artikel toegevoegd.
gr Esther
Bijlagen:
Je moet inloggen om bijgevoegde betanden te bekijken.
Esther van BommelDeelnemerDank je, leuk te horen:)
Esther van BommelDeelnemerDas mooi jammer, kijken wat de toekomst brengt:)
groet Esther
Esther van BommelDeelnemerHallo Iris,
Ik heb nog even gecheckt bij mijn collega’s van de GBA. Zij gebruiken info van de cursus uit VUMC, die zij bij de cursus hebben gekregen, maar dit is in ppt.
We gebruiken nog geen webinar, zou wel mooi zijn:)
benieuwd of je wat vindt.
gr Esther
4 december 2024 om 15:50 In reactie op: onderzoek grofmotorische vaardigheden: een alternatief voor de MABC en de GMFM? #7388
Esther van BommelDeelnemerIk ben ook geïnteresseerd, ken de test zelf ook niet.
Mijn collega geeft aan dat mogelijk de BOT iets kan zijn omdat mn. daarbij de voorkeurs hand en been worden getest en niet beiden handen en benen. Ook zijn er aparte items voor spierkracht, coördinatie ed. Ik ken deze test niet, maar misschien mooi om te onderzoeken wat mogelijk is. In januari kijk ik een test afname mee. Wordt vervolgd.
groet Esther
Esther van BommelDeelnemerok, duidelijk, ja dat is een mooi document.
zie jullie volgende week.
groet Esther
Esther van BommelDeelnemerHallo Isabella,
Ja goed plan.
Ben wel benieuwd naar stoplicht tav scoliose, mag dat ook gedeeld worden?
tot 6 nov. groet Esther
Esther van BommelDeelnemerDankjullie wel voor deze informatie, heel tof, lijkt me fijn elkaar te spreken op 6 november, zijn jullie er dan ook?
groet Esther
Esther van BommelDeelnemerLijkt me heel leuk om mee te denken in een schema voor wervelkolom en ook ik ben benieuwd naar schema van OE met mogelijke interventies. is dit deelbaar?
of mail baar?
e.vanbommel@maartenskliniek.nl
Veel dank
Esther van BommelDeelnemerHallo Rob,
Ik ben ondertussen benieuwd hoe ver jullie zijn gekomen met jouw bovenstaande vraag. We hebben ondertussen de tekst voor heupoperaties klaar. Zou het leuk vinden van je te horen en te kijken wat we verder samen kunnen.
groet Esther
Esther van BommelDeelnemerWat leuk, wij gaan ook vanuit de St. Maartenskliniek, tot dan, groet Esther
-
AuteurBerichten